8.4.11

Έλενα Παπαρίζου: «Εγώ την έπεσα στον Τόνι και του είπα: ''Σήμερα θα κοιμηθείς μαζί μου''»

Εκείνη τότε ήταν 17 και εκείνος αρκετά μεγαλύτερος της. Πως αντέδρασε όταν του… “την έπεσε”;
«δεν έβγαλε μιλιά ο Τόνι. Κατευθείαν με πήρε από το χέρι», είπε γελώντας και εξήγησε ότι αποφάσισε εκείνη να κάνει το πρώτο βήμα γιατί «όταν κάτι το θέλω στη ζωή και μου αρέσει πολύ, θέλω να το κάνω δικό μου».

Στην καθημερινότητα της, είναι αυτό που...
λέμε «δούλα και κυρά»: «Κάνω τα πάντα. Ξέρω να μαγειρεύω απ΄όλα: γεμιστά, παστίτσιο και όλες τις μακαρονάδες». Μεγάλο της “κόλλημα”τα νύχια της που όπως λέει «δεν τα χαλάω για κανέναν».

Μιλώντας για το ενδεχόμενο κάποια στιγμή να γίνει μανούλα, το άφησε ανοιχτό: «Θα έρθει και αυτό κάποια στιγμή δεν θα ρθει; Όλες οι φίλες μου έχουν παιδιά και όλη την ώρα κάνω baby-sitting, δεν κάνω τίποτ΄άλλο. Ξέρω να τα κάνω όλα και να αλλάζω πάνες».

Αποκάλυψε μάλιστα και πως έφτασε στο σημείο να πάρει πολλά παραπανίσια κιλά: «Μετά από τον χαμό του πατέρα μου τα Χριστούγεννα, πήρα δυο κιλά. Πήγα στη Σουηδία για δέκα μέρες. Καλά δεν είναι ότι δεν μ΄αρέσει και το φαγητό.Ξαφνικά μέσα σε μια βδομάδα δεν μου χωρούσε τίποτα. Επιστρέφω, άρχισα τα check-up και ανακαλύπτω το Μάρτιο μήνα ότι έχω θυρεοειδή. Είναι ένα πάρα πολύ απλό πρόβλημα και δυστυχώς κάνει πρηξίματα, έχει πόνους, αϋπνίες και είναι πολύ άτιμο πράγμα».

Με τις πλαστικές εξομολογήθηκε ότι δεν είναι καθόλου προκατειλημμένη (έχει κάνει ήδη μια πλαστική στήθους), ενώ σκέφτεται στο μέλλον να κάνει κάτι στο πρόσωπο της: «Θα ήθελα να κάνω ένα μικρό face lift και μετά ν΄αφήσω τον εαυτό μου να γεράσω».


Μερικά πράγματα που δεν ξέρατε για την Έλενα Παπαρίζου:

* Στην παρέα της είναι πολύ sex-humorist
* Οι περισσότεροι φίλοι της είναι gay και όταν θέλει να ξεσπάσει πηγαίνει σε gay clubs όπου τα «δίνει» όλα
* Η μαμά της την χαστούκισε όταν την έπιασε για πρώτη φορά με τσιγάρο (δεν λέει όμως σε ποια ηλικία)
* Έχει αγοραφοβία και προσπαθεί να πηγαίνει μόνο σε μέρη με γνωστά άτομα, αλλιώς κομπλάρει
* Έχει 200 και κάτι ζευγάρια παπούτσια τα οποία συχνά-πυκνά ξεσκονίζει
* Χαρακτηρίζει τον εαυτό της «τραμπάλα γυναίκα», γιατί έχει πολλές αυξομειώσεις βάρους.

Πηγή: star.gr
http://reporter-tv.blogspot.com/2011/04/blog-post_7383.html


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook