20.4.11

Κάνει τις δουλειές του σπιτιού ολόγυμνη!!!.



Όταν  μία από τις πιο sexy ηθοποιούς του Hollywood αποκαλύπτει ότι της αρέσει  να κάνει τις δουλειές του σπιτιού - ξέρετε σκούπισμα, σφουγγάρισμα,  σιδέρωμα... - ολόγυμνη, τότε σίγουρα έχουμε έναν πολύ καλό λόγο να...
μετακομίσουμε δίπλα της...
Ποια είναι; Μα φυσικά...  η βραβευμένη με Oscar, Halle Berry, που στο παρελθόν έχει αναστατώσει  τον ανδρικό πληθυσμό με την εμφάνιση της με το bikini σε μία από τις  περιπέτειες του James Bond.
Στη συνέντευξή της στην Ellen DeGeneris  αποκάλυψε... το βίτσιο της! ''Λατρεύω να είμαι γυμνή στο σπίτι και δε  νομίζω ότι υπάρχει κάτι κακό σε αυτό'' εξήγησε στην άναυδη Ellen, που  έχει ακούσει πολλά σε αυτή τη ζωή, αλλά πάντα υπάρχει κάτι για να την  ξαφνιάσει.
Πάντως η Halle διευκρίνισε ότι υπάρχουν και φορές, που  κάποιες δουλειές τις κάνει ντυμένη! Ντροπή σου, Halle! Αυτό είναι  τουλάχιστον... διαστροφικό!
Η ηθοποιός αποκάλυψε στην εκπομπή και τη  συγκλονιστικότερη περιπέτεια της ζωής της όταν έχασε την κόρη της μέσα  σε ένα εμπορικό κατάστημα... Μόλις διαπίστωσε την απουσία της μικρής,  την έλουσε κρύος ιδρώτας...
"Στεκόταν και της κρατούσα το χέρι όταν,  εντελώς ξαφνικά, χάθηκε την ώρα που κοιτούσα ένα καρτελάκι με τιμές",  δήλωσε η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός. "Κοίταξα πίσω μου και δεν την  βρήκα. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά και ήμουν έτοιμη να αρχίσω να φωνάζω  'Κλείστε το κατάστημα. Κλείστε τις πόρτες! Η κόρη μου χάθηκε!'",  συνέχισε η 44χρονη Halle.
Η κόρη της Nahla είναι τριών ετών και  βρέθηκε τελικά λίγα μέτρα πιο πέρα να παίζει στο πάτωμα, πίσω από τις  κρεμάστρες με τα παντελόνια. Η ηθοποιός τόνισε στη συνέντευξη της ότι  μέχρι τότε δεν μπορούσε να διανοηθεί πόσο εύκολο και γρήγορο είναι να  χαθεί ένα παιδί. "Κάθε μητέρα μπορεί να χάσει το παιδί της σε ένα  πολυκατάστημα. Ίδρωσα ολόκληρη και φρίκαρα μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.  Νόμιζα ότι το κεφάλι μου είχε φύγει από το σώμα μου", κατέληξε η Halle.
Η  παρουσιάστρια του show της έκανε δώρο πάντως έναν... σάκο, που έγραφε  "να επιστραφεί στην βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό Halle Berry".



Πηγή:nooz.gr



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook