2.7.11

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΟΣ ΠΡΩΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ,ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Υπήρξα στρατιωτικός, αλλά αυτό που είδα στο σύνταγμα, είναι χούντα , δεν θα χτυπούσα ποτέ στρατιώτη και πολίτη μου, καθώς είναι η πηγή ύπαρξης μιας χώρας, σε οποιαδήποτε κατάσταση αυτής, αυτό έμαθα και ξέρω. Έμαθα ότι βρίσκομαι σε πόλεμο όταν κινδυνεύουν οι πολίτες μου, και λέω ‘μου’, γιατί μέσα στους πολίτες ανήκει και η οικογένεια μου. Όταν βλέπω σε φωτογραφία να λυγίζει στο κλομπ σε κεφάλι διαδηλωτή , ρωτώ «Πως τολμάς να τον ακουμπάς;
Αντισυνταγματικό κράτος, Πως τολμάς; Γιατί να .....

κινδυνεύουν οι πολίτες σου απ εσένα; Δεν σε υπηρετήσαν αρκετά; Είμαι σε πόλεμο και δεν το ξέρω; Εγώ έβλεπα κόσμο εκνευρισμένο μεν αλλά με ειρηνικές διαθέσεις δε». Ναι φταίνε αυτοί οι «μπαχαλακιδες», άλλα ξέχασα μέχρι και εκεί είστε άνανδροι, πρέπει να ρίξετε το φταιμο κάπου κάπως, με άτιμους δήθεν αστυφυλακές, άλλα μήπως να θυμίσω σ αυτούς ότι είναι υπηρέτες του πολίτη;. Εύχομαι να συνεχίσουν οι «αγανακτισμένοι» ακόμη και ας μην μου αρέσει ο τίτλος, θα προτιμούσα «δημοκράτες εν απόγνωση», και να εύχεσαι αγαπητό «κράτος» να μην οργανωθούν αυτοί, αυτή την φόρα, προτείνω να παραδοθείτε όλοι για το κακό που κάνατε και κάνετε.

Πριν το πάρουν πιο θερμά. Θα είναι περισσότεροι
(απόστρατος , πολίτης)
Φεύγοντας από ένα σύστημα βλέπεις το άλλο
http://www.dinatos.info/?p=7436


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook