9.8.11

Δεν θέλει να εργαστούν στο Hollywood τα παιδιά της!

Αν και η Jessica Alba μπήκε στο χώρο του... θεάματος μόλις 13 χρονών, κάνοντας το ντεμπούτο της στην ταινία «Camp Nowhere», δεν θέλει σε καμία περίπτωση να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο τα παιδιά της.

«Ήμουν παιδί-ηθοποιός και πήγε καλά για μένα, αλλά είμαι αρκετά τυχερή ώστε να μπορώ να δώσω στην κόρη μου και στο δεύτερο παιδί μου μια εντελώς διαφορετική ζωή και εκπαίδευση. Μια ευκαιρία η οποία δεν μου δόθηκε ποτέ» δήλωσε η 30χρονη ηθοποιός.

«Όταν αποφοιτήσουν από το...
κολλέγιο και θέλουν να ασχοληθούν με την τέχνη, έχει καλώς. Νομίζω πως όσες περισσότερες εμπειρίες έχεις στη ζωή σου, τόσο καλύτερος καλλιτέχνης γίνεσαι. Αλλά δεν θα τα ενθάρρυνα ποτέ να εργαστούν σε αυτόν τον χώρο, όσο είναι ακόμα παιδιά», πρόσθεσε η Alba.

Η ηθοποιός, η οποία περιμένει σύντομα το δεύτερο παιδί της, πρωταγωνιστεί στην οικογενειακή ταινία «Spy Kids: 4D» και δήλωσε ενθουσιασμένη που η 3χρονη κόρη της, Όνορ-Μαρί, θα μπορέσει να δει την ταινία.

«Εννοείται πως ενθουσιάστηκα με την ιδέα να παίξω σε μια ταινία την οποία θα μπορεί να δει και η κόρη μου. Μάλιστα αυτό με ενέπνευσε να κάνω και την ταινία. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πώς από εδώ και πέρα θα συμμετέχω μόνο σε οικογενειακές και παιδικές ταινίες. Απλά είναι ωραίο να έχω παίξει σε μία ταινία την οποία μπορεί να παρακολουθήσει η κόρη μου», πρόσθεσε η αμερικανίδα ηθοποιός.
http://www.zougla.gr/


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook