27.12.11

Η Δούκισσα Νομικού Αποκαλύπτει Το Love Story Της Με Τον Χρήστο Χολίδη! [video]

Καλεσμένη στο «Πρωινό mou» ήταν σήμερα η Δούκισσα Νομικού και τα είπε ΟΛΑ για τον Χρήστο Χολίδη! Όταν λέμε ΟΛΑ… ΟΛΑ! Χαρτί και καλαμάρι!…
Η νεαρή παρουσιάστρια αποκάλυψε πως με τον....
τραγουδιστή γνωρίζονταν πολύ πιο παλιά από το «Just the Two of Us»:
«Η πρώτη γνωριμία έγινε όταν ο Γρηγόρης ο Αρναούτογλου έκανε πρωινό στο Mega. Εγώ έκανα το Life&Style μαζί με το Νίκο Παπαδάκη. Είχαμε πάει καλεσμένοι όλοι στην εκπομπή, και έτσι γνωριστήκαμε. Απλώς τότε δεν ήταν κατάλληλες οι συνθήκες για να υπάρξει κάτι μεταξύ μας. Ωστόσο εμένα ομολογώ πως λίγο με είχε ιντριγκάρει. Όλο αυτό που έβγαζε προς τα έξω. Αλλά εγώ επειδή είμαι πάρα πολύ πιστή και καλό κορίτσι, δεν κάναμε τίποτα παραπάνω. Μετά κατά καιρούς ανταλλάσσαμε κάποια μηνύματα, τα οποία στο Just έγιναν λίγο πιο πιεστικά, από τον Χρήστο!»
Πότε έγιναν ζευγάρι; μετά το «Just the Two of Us». Ωστόσο μέχρι να τη ρίξει ο Χρήστος Χολίδης, ταλαιπωρήθηκε πολύ!
«Τον ταλαιπώρησα λιγάκι. Δεν είπα αμέσως το ναι. Είμαι πάρα πολύ δύσκολος άνθρωπος. Στην αρχή έχω ένα τείχος μπροστά μου, όταν πρόκειται κάποιος να με προσεγγίσει ερωτικά. Είμαι πάρα πολύ κλειστός σαν άνθρωπος. Φοβάμαι πάρα πολύ μην πληγωθώ. Όταν τον γνώρισα, ήμουν πάρα πολύ κλειστή. Γι΄αυτό και άργησε να μπει στην καρδιά μου. Αλλά αν κάποιος καταφέρει να με κερδίσει και να τον εμπιστευτώ, τότε πραγματικά γίνομαι χαλί να με πατήσει!»
Πλέον όμως, είναι πολύ καλά και πολύ ερωτευμένη μαζί του:
«Είναι πάρα πολύ τρυφερός, πολύ καλός, και για να λέω στον αέρα τόσες λεπτομέρειες, πάει να πει πως είμαι καλά και ευτυχισμένη. Τα λέω για να τ΄ακούσω κι εγώ! Είναι ωραίο τελικά να έχεις δίπλα σου έναν άνθρωπο που σε στηρίζει και στα δύσκολα και στα εύκολα».
Τι θαυμάζει όμως στον τραγουδιστή;
«Μ΄αρέσει να θαυμάζω έναν άνδρα επειδή είναι άνδρας. Επειδή αυτό που λέει το τηρεί και δεν λέει και ξελέει. Επειδή ο λόγος του μετράει, ξέρει να προσέχει μια γυναίκα και να την κάνει να γελάει. Θέλω να περνάω καλά με τον άλλον, και να νιώθω σιγουριά. Και τα έχω αυτά».
Ωστόσο αποφεύγει όπως λέει να κάνει όνειρα. Ο λόγος;
«Έχω απογοητευτεί πολύ πολλές φορές και έχω πληγωθεί. Οπότε προτιμώ να το ζω αυτό που έχω στη ζωή μου».
Γι΄αυτό και ξεκαθαρίζει πως «θα φανεί στην πορεία αν είναι ο πιο σημαντικός άνδρας στη ζωή μου. Όταν μεγαλώσω πολύ και κάνω τον απολογισμό μου θα ξέρω. Τώρα κλείνουμε χρόνο».
Μάλιστα, μίλησε και για άγνωστες πτυχές του εαυτού της:
«Καταρχήν εγώ είμαι drama queen. Κλαίω πάρα πολύ. Κλαίω επειδή με έχουν πληγώσει, επειδή έχω πληγώσει, από τη χαρά μου, από τη στεναχώρια μου… γενικά είμαι λίγο κλαψιάρα! Δεν είμαι μια ξανθιά bimbo που γελάει συνέχεια. Ο κόσμος δεν με ξέρει καλά».
Τι λέει όμως ο μπαμπάς της για τη σχέση της με τον τραγουδιστή;
«Ο μπαμπάς ειδικά θα έχει ψάξει λιγάκι, αλλά εφόσον με βλέπει καλά, είναι κι αυτός ευτυχισμένος. Σαν παιδάκι με βλέπει ο μπαμπάς μου. Σαν μικρό μωρό!»
Όσο για το αν ζηλεύει τον καλό της;
«Εγώ πάντα έλεγα με μεγάλη περηφάνια ότι δεν ζηλεύω. Αλλά τελικά ζηλεύω. Ζηλεύω πάρα πολύ! Δεν το δείχνω, αλλά άμα σκάσω θα τα πω όλα μαζί! Ζηλεύω και ζηλεύει σε φυσιολογικά πλαίσια. Αν έχεις τον άλλο δεδομένο, τελείωσε!»
Τέλος, ξεκαθάρισε πως με τον Χρήστο Χολίδη δεν συζούν επειδή «μου αρέσει και η μοναξιά. Θέλω να μένω και μόνη μου. Θέλω λίγο το χρόνο και το χώρο μου».
Μάλιστα, δεν έκρυψε και την επιθυμία της κάποια στιγμή «να παντρευτώ. Είμαι υπέρ του γάμου. Θα μου άρεσε να είχα και τώρα ένα παιδί. Θέλω πάρα πολύ και σαν τρελή».
http://www.mychannel.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook