Από το telecomnews.gr
Πώς προτιμούν οι έφηβοι να συναναστρέφονται; Έρευνα της Ericsson ‘αποκαλύπτει’ τη συμπεριφορά των εφήβων σχετικά με την...
επικοινωνία
Μία εφηβική σχέση ξεκινάει πλέον με την αλλαγή στο status του Facebook
Το τηλέφωνο αποτελεί πλέον μέσο...
κοινωνικοποίησης
Η επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων είναι ικανοποιητική, αλλά δεν αντικαθιστά τις συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο
Πώς οι έφηβοι προτιμούν να επικοινωνούν και να συναναστρέφονται μεταξύ τους;
Στην Ericsson, θεωρούμε ότι η συμπεριφορά τους θα έχει σημαντικό αντίκτυπο για το μέλλον των συσκευών και της τεχνολογίας.
Από τον Ιούνιο έως και τον Νοέμβριο του 2011, το ConsumerLab της Ericsson πραγματοποίησε έρευνα για το ποιο θα είναι αυτό το αντίκτυπο.
Η Ann-Charlotte Kornblad, Σύμβουλος στο Ericsson ConsumerLab δήλωσε: «Η συμπεριφορά έχει δυναμική και αλλάζει, καθώς οι άνθρωποι περνούν από διαφορετικά στάδια στη ζωή τους. Καθώς μεγαλώνουν, οι έφηβοι αρχίζουν να χρησιμοποιούν τα εργαλεία επικοινωνίας με τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν και οι ενήλικες. Σύμφωνα με την έρευνα θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα ‘δικά τους εργαλεία’, όπως είναι η αποστολή γραπτών μηνυμάτων, το Facebook και το video chat, αλλά ταυτόχρονα κατανοούν την ανάγκη να χρησιμοποιήσουν τη φωνή τους και το e-mail, δεδομένου ότι μπαίνουν στο επόμενο στάδιο της ζωής τους».
Η έρευνα δείχνει ότι η κοινή χρήση των γραπτών μηνυμάτων και του Facebook έχουν αλλάξει τη δυναμική του «φλερτ» μεταξύ των εφήβων. Οι μεγαλύτερες αλλαγές είναι διακριτές στη διαδικασία του φλερτ, όπου ο τελικός στόχος είναι να ζητήσει κάποιος από ένα άτομο να βγουν ραντεβού. Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι η αλλαγή της προσωπικής σου κατάστασης στο facebook σε «Σε σχέση» ή «Ελεύθερος/η» θεωρείται πλέον από τους φίλους σαν επίσημη δήλωση.
Πρώτη επιλογή επικοινωνίας αποτελούν τα γραπτά μηνύματα για τους έφηβους, όταν δεν μπορούν να συναντηθούν από κοντά. Πρόκειται για ένα εργαλείο που δεν διακόπτει τη ροή της καθημερινότητας. Από την άλλη πλευρά οι έφηβοι θεωρούν τις φωνητικές κλήσεις πιο κατάλληλη μορφή επικοινωνίας για τους ενήλικες.
Ένα άλλο ενδιαφέρον συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι τα ποσοστά κατοχής smartphones και συμβατών κινητών τηλεφώνων είναι περίπου τα ίδια για τους έφηβους που βρίσκονται κοντά στην ηλικία των 17. Είναι χαρακτηριστικό για το μέλλον ότι οι έφηβοι που βρίσκονται κοντά στην ηλικία των 13, ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο να πάρουν ένα smartphone, αν δεν έχουν ήδη. Η συμπεριφορά των εφήβων, όπως καταγράφτηκε στην έρευνα εμφανίζεται και σε πολλές άλλες χώρες
Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν σχεδόν 2.000 ερωτηθέντες μεταξύ 13 και 17 ετών, οι οποίοι αντιπροσώπευσαν το σύνολο των εφήβων που ζουν στις των ΗΠΑ. Επιπλέον για τις ανάγκες της έρευνας πραγματοποιήθηκαν 44 ποιοτικές συνεντεύξεις.
Σχετικά με την Ericsson Consumerlab
Η Ericsson ConsumerLab είναι ένας οργανισμός της Ericsson, ο οποίος παρέχει τη διορατικότητα των καταναλωτών για την επιρροή στη στρατηγική, στο μάρκετινγκ και στη διαχείριση των προϊόντων της Ericsson group. Έχει εμπειρία πάνω από 15 χρόνια στην έρευνα των καταναλωτών, η οποία περιλαμβάνει τη μελέτη σχετικά με τις αξίες και τη συμπεριφορά των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου που ενεργούν και σκέφτονται για προϊόντα και υπηρεσίες ΤΠΕ. Αυτή η γνώση βοηθά στην ανάπτυξη κερδοφόρων ελκυστικών υπηρεσιών.
επικοινωνία
Μία εφηβική σχέση ξεκινάει πλέον με την αλλαγή στο status του Facebook
Το τηλέφωνο αποτελεί πλέον μέσο...
κοινωνικοποίησης
Η επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων είναι ικανοποιητική, αλλά δεν αντικαθιστά τις συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο
Πώς οι έφηβοι προτιμούν να επικοινωνούν και να συναναστρέφονται μεταξύ τους;
Στην Ericsson, θεωρούμε ότι η συμπεριφορά τους θα έχει σημαντικό αντίκτυπο για το μέλλον των συσκευών και της τεχνολογίας.
Από τον Ιούνιο έως και τον Νοέμβριο του 2011, το ConsumerLab της Ericsson πραγματοποίησε έρευνα για το ποιο θα είναι αυτό το αντίκτυπο.
Η Ann-Charlotte Kornblad, Σύμβουλος στο Ericsson ConsumerLab δήλωσε: «Η συμπεριφορά έχει δυναμική και αλλάζει, καθώς οι άνθρωποι περνούν από διαφορετικά στάδια στη ζωή τους. Καθώς μεγαλώνουν, οι έφηβοι αρχίζουν να χρησιμοποιούν τα εργαλεία επικοινωνίας με τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν και οι ενήλικες. Σύμφωνα με την έρευνα θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα ‘δικά τους εργαλεία’, όπως είναι η αποστολή γραπτών μηνυμάτων, το Facebook και το video chat, αλλά ταυτόχρονα κατανοούν την ανάγκη να χρησιμοποιήσουν τη φωνή τους και το e-mail, δεδομένου ότι μπαίνουν στο επόμενο στάδιο της ζωής τους».
Η έρευνα δείχνει ότι η κοινή χρήση των γραπτών μηνυμάτων και του Facebook έχουν αλλάξει τη δυναμική του «φλερτ» μεταξύ των εφήβων. Οι μεγαλύτερες αλλαγές είναι διακριτές στη διαδικασία του φλερτ, όπου ο τελικός στόχος είναι να ζητήσει κάποιος από ένα άτομο να βγουν ραντεβού. Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι η αλλαγή της προσωπικής σου κατάστασης στο facebook σε «Σε σχέση» ή «Ελεύθερος/η» θεωρείται πλέον από τους φίλους σαν επίσημη δήλωση.
Πρώτη επιλογή επικοινωνίας αποτελούν τα γραπτά μηνύματα για τους έφηβους, όταν δεν μπορούν να συναντηθούν από κοντά. Πρόκειται για ένα εργαλείο που δεν διακόπτει τη ροή της καθημερινότητας. Από την άλλη πλευρά οι έφηβοι θεωρούν τις φωνητικές κλήσεις πιο κατάλληλη μορφή επικοινωνίας για τους ενήλικες.
Ένα άλλο ενδιαφέρον συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι τα ποσοστά κατοχής smartphones και συμβατών κινητών τηλεφώνων είναι περίπου τα ίδια για τους έφηβους που βρίσκονται κοντά στην ηλικία των 17. Είναι χαρακτηριστικό για το μέλλον ότι οι έφηβοι που βρίσκονται κοντά στην ηλικία των 13, ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο να πάρουν ένα smartphone, αν δεν έχουν ήδη. Η συμπεριφορά των εφήβων, όπως καταγράφτηκε στην έρευνα εμφανίζεται και σε πολλές άλλες χώρες
Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν σχεδόν 2.000 ερωτηθέντες μεταξύ 13 και 17 ετών, οι οποίοι αντιπροσώπευσαν το σύνολο των εφήβων που ζουν στις των ΗΠΑ. Επιπλέον για τις ανάγκες της έρευνας πραγματοποιήθηκαν 44 ποιοτικές συνεντεύξεις.
Σχετικά με την Ericsson Consumerlab
Η Ericsson ConsumerLab είναι ένας οργανισμός της Ericsson, ο οποίος παρέχει τη διορατικότητα των καταναλωτών για την επιρροή στη στρατηγική, στο μάρκετινγκ και στη διαχείριση των προϊόντων της Ericsson group. Έχει εμπειρία πάνω από 15 χρόνια στην έρευνα των καταναλωτών, η οποία περιλαμβάνει τη μελέτη σχετικά με τις αξίες και τη συμπεριφορά των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου που ενεργούν και σκέφτονται για προϊόντα και υπηρεσίες ΤΠΕ. Αυτή η γνώση βοηθά στην ανάπτυξη κερδοφόρων ελκυστικών υπηρεσιών.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.