25.6.12

Η Ελλάδα δεν είναι ούτε ... ανατολή ούτε δύση!

-Ρώτησα έναν κάτοικο της Ναπόλης (Ιταλία) αν νοιώθει ... "Ευρωπαίος" και μου απάντησε :

-" Εγώ είμαι - πάνω απ' όλα - ΝΑΠΟΛΙΤΑΝΟΣ !

-Ρώτησα έναν....
κάτοικο της Φλωρεντίας ( Firenze) και έναν κάτοικο της Βενετίας ( Venezia) αν νοιώθουν..."Ευρωπαίοι" και απάντησαν :

-"Εμείς πρώτα απ' όλα είμαστε Φλωρεντινοί -Βενετσάνοι και κατόπιν Ιταλοί : Ευρωπαίοι είναι ... οι Μιλανέζοι !"

-Ρώτησα εναν Κύπριο αν ... νοιώθει... "Ευρωπαίος" κι' αυτός μου είπε : "Πρώτα είμαι Ελληνας - Κύπριος - όσο για Ευρωπαίος... άστο καλύτερα !

-Ρώτησα έναν κάτοικο του Μπιλμπάο (Ισπανία) αν νοιώθει ..."Ευρωπαίος" κι' αυτός μου απάντησε :

-" Εγώ ΒΑΣΚΟΣ είμαι... - ούτε καν Ισπανός!"

-Ρώτησα έναν Νορβηγό, έναν Δανό, έναν Σουηδό αν νοιώθουν... "Ευρωπαίοι" κι' αυτοί απάντησαν : "Εμείς είμαστε απόγονοι των ΒΙΚΙΝΓΚΣ !"

-Ρώτησα έναν Πορτογάλλο αν νοιώθει ..."Ευρωπαίος" κι' αυτός απάντησε : "Ευρωπαίοι νοιώθουν μόνο οι κάτοικοι της Λισαβόνας... Εδώ στα χωριά είμαστε Πορτογάλοι- δεν έχουμε καμιά σχέση με τον ... Μπαρόζο !"

- Ρώτησα έναν Άγγλο (σε μια Βρετανική επαρχία...) αν νοιώθει "Ευρωπαίος" κι΄αυτός κούνησε το κεφάλι του : "Ευρωπαίοι νοιώθουν... όσοι Εγγλέζοι ξοδεύουν 100 λίρες την ημέρα!"

-Ρώτησα έναν Ιρλανδό αν νοιώθει... "Ευρωπαίος" κι' αυτός μου είπε: " Εγώ ΙΡΛΑΝΔΟΣ είμαι - ούτε καν Εγγλέζος... Πως να νοιώσω ... Ευρωπαίος ";

-Ρώτησα έναν Πολωνό αν νοιώθει... "Ευρωπαίος" κι' αυτός απάντησε : "FUCK YOU!"

-Ρώτησα κι έναν Ελληνα : Πόσο "Ευρωπαίος" νοιώθεις";

-Κι' εκείνος μου απάντησε :

-"Ονειρεύομαι μια ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ... είσαι να την κάνουμε ΜΑΖΙ ;" .

(Η αλήθεια είναι ότι η Ευρωπαϊκή Ενωση" αποτελείται - ουσιαστικά - από ελάχιστα κράτη :

Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Βόρεια Ιταλία, και Γαλλία :

-Οσοι πιστεύουν ότι η Ε.Ε. αποτελεί "σύμμαχο" της χώρας μας - και της ... "παγκόσμιας ειρήνης" - μάλλον- πρέπει να επισκεφθεί ... ΨΥΧΙΑΤΡΟ !

-Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπάρξουν "Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης'' ....ΧΩΡΙΣ...

α) ΚΟΙΝΗ γλώσσα...

β) ΚΟΙΝΗ ιστορία...

γ) ΚΟΙΝΑ ήθη και έθιμα...

δ) ΚΟΙΝΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ...

(-κι αυτα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!)

-Οσο για το ... "κοινό νόμισμα" αυτό είναι ... ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

-Που οδηγεί ανεξαρτητα - αυτεξουσια κράτη στην "τεχνητή" ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ! (και στην απωλεια της ΕΘΝΙΚΗΣ τους ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ... μαζι με την εκχωρηση του ΕΘΝΙΚΟΥ τους ΠΛΟΥΤΟΥ και της ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ των πολιτων...).

-Για ποιά ..."Ευρώπη" συζητούμε ;

-Αυτή την Ευρώπη ... των τραπεζιτών, των διεθνών κερδοσκόπων - τοκογλύφων, και του (νέου ) "παγγερμανισμού;".

-Οι λεξεις "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ'' και ''ΕΥΡΩΠΗ'' ανηκουν στην ΕΛΛΑΔΑ - με ΔΙΕΘΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ:

-Εχουμε τη δυνατοτητα να ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΜΕ τη ΧΡΗΣΗ αυτων των λεξεων ( και ΟΛΩΝ των παραγωγων τους...) και να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ- οταν χρησιμοποιουνται οι συγκεκριμενες λεξεις - και τα παραγωγα τους...

-ΩΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΓΑΛΛΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook