15.4.13

Μύρωνας Στρατής: “Είμαι ήδη 31 και έως τα 33 μου θα ήθελα ...

dinatosinfo 

Τι λέει για αυτό η Μαίρη Συνατσάκη...;
Έτσι δηλώνει, μεταξύ άλλων, ο αγαπημένος τραγουδιστής σε ...
συνέντευξη που έδωσε στο Down Town Κύπρου!

“Εμένα με ενδιαφέρουν τα παιδιά, όχι απαραίτητα ο γάμος. Κοίτα, είμαι ήδη 31 και έως τα 33 μου θα ήθελα ένα παιδάκι. Αν έρθει ήρθε, αλλιώς θα το προσπαθήσω πολύ τότε. Τώρα, ο γάμος θα γίνει κάποια στιγμή, αλλά καθαρά για τυπικούς λόγους. Πιο πολύ σκέφτομαι το πάρτι του γάμου μου, όπου θα παίξω κιθάρα και θα τραγουδήσω, παρά όλα τα υπόλοιπα . Ο γάμος, άλλωστε, δεν αλλάζει κάτι στη σχέση δύο ανθρώπων που αγαπιούνται”.

Όπως λέει μάλιστα και στη συνέχεια, η Μαίρη Συνατσάκη συμφωνεί στην ιδέα ενός παιδιού! “Ναι, έχουμε κοινή πολιτική στο σπίτι. Πιο πολύ μας αφορά ένα παιδί, που θα ολοκληρώσει την οικογένεια και όλο αυτό που ζούμε, παρά οτιδήποτε άλλο τυπικό. Κι ας λένε κι ας γράφουν ότι παντρευόμαστε σύντομα".http://www.zappit.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook