13.10.13

social media προώθηση: δυο αξιόλογες τεχνικές



Η social media προώθηση σχετίζεται με τη μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, δηλαδή το πως θα βρουν τον τρόπο για να αυξήσουν την κίνηση στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Η γνώση του τρόπου με τον οποίο θα ξεκινήσουν και θα ξεχωρίσουν από το τεράστιο πλήθος των ανταγωνιστών τους είναι πραγματική πρόκληση. Όλοι θέλουν να πάρουν μερίδιο από την κίνηση του διαδικτύου. ...


Η εκρηκτική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει κάνει δύσκολη την προσέγγιση της κρίσιμης μάζας επισκεπτών που χρειάζεται να έρθουν και να μείνουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Εδώ έρχεται να παίξει σημαντικό ρόλο η social media προώθηση.

Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε 2 διαφορετικές στρατηγικές για social media προώθηση οι οποίες θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την online κοινότητα χρηστών σας, με στόχο να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Μπορείτε να επιλέξετε τις στρατηγκές που ταιριάζουν στην επιχείρησή σας, να τις εφαρμόσετε άμεσα και να αρχίσετε να κερδίζετε πολύ γρήγορα.

social media προώθηση

social media προώθηση :πρώτη τεχνική: Να ανεβάζετε (post) καθημερινά περιεχόμενο ώστε να έχετε συνεχή ανάπτυξη.

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να κάνετε social media προώθηση, δηλαδή να αυξήσετε το πλήθος των μελών της κοινότητάς σας στα social media είναι να ανεβάζετε (post)περιεχόμενο συνεχώς. Μελέτες έχουν δείξει οτι διαφορετικού τύπου κοινό ανταποκρίνεται με διαφορετικό τρόπο σε διαφορετικές συχνότητες, επομένως πρέπει να προσπαθήσετε πειραματικά για να βρειτε με διαδοχικές δοκιμές τη βέλτιστη συχνότητα που θέλει το ακροατήριό σας. Πρέπει να δειτε τη σύνδεση ανάμεσα στη συχνότητα ανεβάσματος περιεχομένου και στην ανταπόκριση του ακροατηρίου σας, καθώς και του επιδιωκόμενου βαθμού εμπλοκής του ακροατηρίου. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να παρατηρήσετε τους ανταγωνιστές σας. Η ελάχιστη συχνότητα με την οποία πρέπει να δημοσιεύετε περιεχόμενο είναι μια φορά τη μέρα για το facebook και τέσσερις με έξι φορές τη μέρα για το twitter. Επίσης πρέπει να επιλέξετε προσεκτικά την ώρα της ημέρας στην οποία θα κάνετε τη δημοσίευση περιεχομένου, ώστε να ανεβάζετε περιεχόμενο τις ώρες που θέλει να το διαβάσει το ακροατήριό σας.

Δυο πολύ χρήσιμα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν για να αυτοματοποιήσετε τη δημοσίευση περιεχομένου είναι το Swayy και το Buffer. Το Swayy είναι κατάλληλο για να βρίσκετε άρθρα πολύ καλής ποιότητας καθώς και νέα που σχετίζονται με την επαγγελματική σας κατηγορία. Σας επιτρέπει να προγραμματίζετε τη δημοσίευση (schedule posts) σε διαφορετικά social networks. Το Buffer είναι ένα πολύ δημοφιλές app που μπορεί να ολοκληρωθεί με το browser σας καθώς και δεκάδες άλλα apps που θα σας βοηθήσουν να προγραμματίσετε δημοσιεύσεις (schedule posts) σε διαφορετικά social networks. Η χρήση αυτών των app μπρεί να περιορίσει πολύ το χρόνο που ξοδεύετε για το social marketing.

social media προώθηση :δεύτερη τεχνική: Να χρησιμοποιείτε εικόνες όταν δημοσιεύετε στο facebook

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε το ενδιαφέρον των χρηστών στο facebook είναι να συμπεριλαμβάνετε εικόνες στις δημοσιεύσεις σας. Μελέτες έχουν δείξει οτι οι φωτογραφίες στο facebook διπλασιάζουν το πλήθος των like ως προς τα άρθρα που δεν έχουν like. Όταν θέλετε αν δημοσιεύσετε μια ανακοίνωση ή να προωθήσετε κάποιο περιεχόμενο, τότε πρέπει να σύνδεσμο (link) προς τη σελίδα που περιέχει την ανακοίνωση. Είναι καλύτερα ο σύνδεσμος να βρίσκεται στο τέλος του άρθρου και να περιλαμβάνει και εικόνα σχετική με το άρθρο. Η προσθήκη εικόνων σε ένα απλό άρθρο κειμένου, πέρα από το οτι κάνει το άρθρο πιο ελκυστικό, θα αυξήσει σημαντικά το click-through.

πηγή: http://www.infopolis.gr/social-media-proothisi/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook