25.8.14

Δέσμευση ΣΥΡΙΖΑ για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ.



«Η επιστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ραδιοτηλεόρασης (EBU) προς τον Έλληνα πρωθυπουργό, όπως δημοσιεύεται στην....
κυριακάτικη ΑΥΓΗ, σχετικά με την ψήφιση της τροπολογίας με την οποία η κυβέρνηση αναλαμβάνει απευθείας την αρμοδιότητα διορισμού του Εποπτικού Συμβουλίου της ΝΕΡΙΤ, συνιστά κόλαφο για τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Ο ασφυκτικός έλεγχος της κυβέρνησης στη ΝΕΡΙΤ» επισημαίνει η ανακοίνωση
«παραβιάζει τη σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ανεξαρτησία των δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών και εκθέτει τη χώρα διεθνώς. Δείχνει μάλιστα ότι ο πραγματικός λόγος πίσω από το λουκέτο στην ΕΡΤ ήταν η δημιουργία ενός μορφώματος κομμένου και ραμμένου στα κυβερνητικά μέτρα που δεν θα υπακούει ούτε σε στοιχειώδεις κανόνες».

Ο ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με την ανακοίνωση «δεσμεύεται για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ, με νέους όρους διαφάνειας και ανεξαρτησίας, με προσήλωση στην ανεξάρτητη ενημέρωση, τον πολιτισμό και το διάλογο με την κοινωνία».


Πηγή: topontiki.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook