4.5.15

ΦΡΙΚΗ! 25χρονος έκανε ενέσεις αλκοόλ με λάδι για να "φτιάξει" μπράτσα - Δείτε τι έπαθε... [photos]

dinatos4
Ένας bodybuilder που έχει βάλει στόχο ζωής να γίνει ο πραγματικός...
Incredible Hulk λίγο έλειψε να χάσει και τα δύο του χέρια, από ακρωτηριασμό, όταν φούσκωσε (κ-υ-ρ-ι-ο-λ-ε-κ-τ-ι-κ-ά) τα μπράτσα του με λάδι και αλκοόλ.

Ο 25χρονος Romario Dos Santos Alves χρησιμοποίησε το θανατηφόρο κοκτέιλ, για να "γεμίσει" τους μυς του, που έχουν διάμετρο 63,5 εκατοστά.

Ο ίδιος παραδέχεται πως μετά τη χρήση του, έφτασε στα όρια της παράνοιας, κάνοντας απόπειρα αυτοκτονίας, όταν η σύζυγός του ήταν έγκυος έξι μηνών στο παιδί τους.

"Αν το κάνεις μία φορά, θέλεις να το κάνεις και δεύτερη. Είναι εθιστικό. Θυμάμαι όταν ο γιατρός μου είπε, ότι θα χρειαστεί να μου ακρωτηριάσει και τα δύο χέρια. Είπε, ότι ό,τι είχα στα χέρια μου, όλοι οι μύες μου ήταν σκέτες πέτρες. Θέλω όλοι να δουν τους κινδύνους. Θα μπορούσα να έχω πεθάνει, γιατί ήθελα μεγαλύτερα μπράτσα. Δεν αξίζει", λέει σήμερα ο ίδιος.

Ο πρώην σωματοφύλακας πήγαινε στο γυμναστήριο, όπου έβλεπε "φουσκωτούς" άνδρες να γυμνάζονται, με αποτέλεσμα να του μπει στο μυαλό η ιδέα, του να ξεπεράσει κάθε όριο μυικού όγκου. Εκείνοι του σύστησαν το "κοκτέιλ" και έκτοτε εθίστηκε στη χρήση του.

O Alves όμως δεν έμεινε εκεί, αλλά προχώρησε την τεχνική ένα βήμα παραπέρα, ενισχύοντας το θανατηφόρο μείγμα και με λάδι.

"Οι μύες μου άρχισαν να γίνονται στέρεοι, τα ένιωθα σαν πέτρες. Δεν μπορούσα καν, να κάνω την ένεση. Τότε αποφάσισα, ότι το μόνο που μου έμενε, ήταν να αγοράσω ειδικές βελόνες. Πήρα αυτές, που χρησιμοποιούν σε ταύρους, δεν υπάρχουν πιο δυνατές από αυτές. Ξέρω ότι φαίνεται χαζό, αλλά έπρεπε να κάνω την ένεσή μου".

Αρκετές φορές μάλιστα, ζήτησε από την 22χρονη γυναίκα του να του κάνει τις ενέσεις, ή να του βάλει το μείγμα σε σημεία, που ο ίδιος δεν μπορούσα να φτάσει.

"Της είπα ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα κι ότι έβγαινε από τον οργανισμό μου σταδιακά", παραδέχεται.

Όταν όμως έμαθε την αλήθεια, του ξεκαθάρισε ότι θα έπρεπε να διαλέξει μεταξύ εκείνης και του synthol.

"Μου είπε, ότι αν χρησιμοποιώ synthol ή οτιδήποτε σαν αυτό, θα με αφήσει. Αυτό ήταν το χειρότερο κομμάτι της ζωής μας, γιατί είχα κατάθλιψη, με απέλυσαν από τη δουλειά μου και επιχείρησα να αυτοκτονήσω", λέει.

Οι μύες του είχαν φουσκώσει σε βαθμό εκτός πραγματικότητας, αλλά ήταν οι αντιδράσεις του κόσμου που τον έκαναν να καταλάβει, ότι είχε διαταραχθεί και η ψυχική του υγεία.

"Νοσηλεύτηκα σε κλινική, όταν η γυναίκα μου ήταν 6 μηνών έγκυος. Ήμασταν μόνο εμείς, εγώ κι εκείνη, ούτε φίλοι ούτε οικογένεια. Αποφάσισα, να σταματήσω και να μην χρησιμοποιήσω ποτέ ξανά ναρκωτικά. Η έλλειψη όμως μου προκαλούσε απίστευτο πόνο και παρά λίγο να πάθω κίρρωση του ήπατος, από τις τοξίνες του λαδιού που έβαζα στον οργανισμό μου".

"Όταν ο γιατρός μου είπε ότι πρέπει, να ακρωτηριάσει και τα δύο χέρια μου, για να σώσει τη ζωή μου, κόντεψα να τρελαθώ. Ευτυχώς, μου είπε, ότι τελικά δεν θα χρειαζόταν να κάνουμε την επέμβαση, αφού μπορούσε να μου αφαιρέσει από το σώμα τα "εμφυτεύματα" που είχαν σχηματιστεί στα χέρια μου".

Σήμερα, ο Romario κυκλοφορεί στη Βραζιλία όπου ζει και γίνεται στόχος ποικίλων αρνητικών σχολίων.

"Μία φορά, όταν δούλευα σε μία καθολική εκκλησία, μία γυναίκα με πλησίασε και μου είπε, ότι η 12χρονη κόρη της δεν ήθελε να μπει μέσα, γιατί φοβόταν και μόνο που με έβλεπε. Νόμιζε, πως ήμουν τέρας. Έσκυψα το κεφάλι μου και δεν είπα τίποτα".

Την ίδια στιγμή όμως, τα αποθεωτικά σχόλια που έχει ακούσει για τη φυσική του κατάσταση, κάτι που τον δυσκολεύει ακόμη περισσότερο, να δεχτεί ότι έχει διακόψει την βλαβερή συνήθειά του.

"Κάποτε, όταν δούλευα ως φρουρός σε ένα πάρτυ, οι γυναίκες έρχονταν επάνω μου και προσπαθούσαν να μου βγάλουν τα ρούχα. Μου αρέσει, το ότι φωτογραφήθηκα ως Incredible Hulk. Πριν δύο εβδομάδες, αγόρασα μία ορμόνη που χρησιμοποιούν στα άλογα. Έβαλα τη βελόνα στο στήθος μου και τράβηξα τον αέρα, για να δω αν είχα βρει φλέβα. Τίποτα. Πάγωσα κι άρχισα να ιδρώνω. Ξαφνικά, θυμήθηκα όσα είχα περάσει και σκέφτηκα, ότι δεν μπορώ να το κάνω. Δεν έπρεπε, να ενδώσω ξανά στον πειρασμό. Μετανιώνω για όλα. Ο στόχος μου είναι να ασχοληθώ με το bodybuilding και έχω μπροστά μου πολύ δρόμο. Ξέρω όμως, ότι θα τα καταφέρω", λέει.dinatos

dinatos1

dinatos2


dinatos3dinatos

dinatos1

dinatos2

dinatos4

dinatos5

Πηγή: Dailymail

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook