31.7.15

Βίνα Ασίκη: Δείτε πως είναι σήμερα το απόλυτο θηλυκό του ΄80! [video]



Η ηθοποιός Βίνα Ασίκη, το απόλυτο θηλυκό της δεκαετίας του '80 βρέθηκε χτες καλεσμένη στη Ναταλία Γερμανού και διηγήθηκε τη....
συνεργασία με έναν σκηνοθέτη που την έφτασε στα όρια της εξαιτίας μιας σκηνής...


"Σε κάποια ταινία με έναν σπουδαίο πρωταγωνιστή, λέει ο σκηνοθέτης ξάπλωσε σε ένα πιάνο. Ξαπλώνω εγώ στο πιάνο, μπρούμυτα. Ήμουν... παρθενόπη στην αρχή και μετά γινόμουν το ακριβώς αντίθετο. Αυτό το τελείως αντίθετο ο σκηνοθέτης το ήθελε να είναι σε ένα πιάνο και τελείως γυμνό.

 Είπα να βάλουεμ ένα σλιπάκι. "Όχι μη σε νοιάζει δε θα φαίνεται τίποτα" έλεγαν εκείνοι. Κωμωδία η ταινία...με μεγάλο κωμικό, από τα πρώτα ονόματα.Δεν ψηνόμουν, νευρίασε ο σκηνοθέτης "σε παρακαλώ μη μας προσβάλλεις, εγώ μέχρι και τη γυναίκα μου...".

Δε δέχτηκα σταμάτησε το γύρισμα και ξέρετε τι σημαίνει αυτό, πήραν τηλέφωνο την παραγωγή. Με ψήσανε ότι δε θα φανεί τίποτα και κουτορνίθι κι εγώ λέω πάμε να το κάνουμε..." περιέγραψε η ηθοποιός διηγούμενη στη συνέχεια πως όταν προβλήθηκε η ταινία στον κινηματογράφο η σκηνή δεν ήταν καθόλου έτσι όπως της είχαν περιγράψει και φαίνονταν πολλά περισσότερα από όσα είχαν συμφωνήσει. Η φασαρία που έκανε μετέπειτα στο γραφείο με το οποίο συνεργαζόταν ήταν η αφορμή για να γνωρίσει τον κουμπάρο της τον Ανδρέα Θωμόπουλο.

Εδώ την βλέπετε σε μια πρόσφατη συνέντευξή της:



zappIT.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook