5.7.15

Γιατί δεν ψηφίζω ΝΑΙ, γιατί ψηφίζω ΟΧΙ

 
γράφει ο Γιάννης Π. Αντωνιάδης, καθηγητής Φυσικής

(ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ -ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ- ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ).



Ίσως είσαι από αυτούς που μόλις πληροφορήθηκες το δημοψήφισμα χάρηκες και με ενθουσιασμό αναφώνησες: “Επιτέλους, θα πω και το δικό μου ΟΧΙ”.
Αλλά μετά άκουσες την τρομοκρατία MEGA, ANT1, ΣΚΑΪ και λοιπών καναλιών καθώς και όλο το μέτωπο των....
γνωστών κομμάτων που μας έφεραν την καταστροφή των μνημονίων και, οπωσδήποτε, επηρεάστηκες. Είναι φυσικό. Φοβάσαι για το αύριο, όπως όλοι μας. Έχεις ζήσει τα άσχημα, έχεις πλέον καταλάβει τα αδιέξοδα της πολιτικής των μνημονίων, αλλά προβληματίζεσαι όταν ακούς: “Υπάρχουν και τα χειρότερα”. Ακούς τις αδιάκοπες απειλές. Και κοντοστέκεσαι.

Έγραψα λοιπόν αυτό το κείμενο για σένα και για μένα, για να βοηθήσω τους προβληματισμούς σου για την επόμενη μέρα και να προσπαθήσω να σε πείσω ότι το ΟΧΙ είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Θα σου πω λοιπόν πώς σκέφτηκα εγώ για να αποφασίσω το πώς θα ψηφίσω και ελπίζω να το βρεις χρήσιμο:


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ “ΝΑΙ”:

Γιατί με το ΝΑΙ στέλνω ξεκάθαρο μήνυμα: “Δέχομαι οριστικά και αμετάκλητα τα συγκεκριμένα άδικα, υφεσιακά και αδιέξοδα μέτρα καθώς και οποιαδήποτε άλλα μέτρα προτείνετε εσείς οι δανειστές σε μελλοντικά προγράμματα”. ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ και στερώ την οποιαδήποτε κυβέρνηση από διαπραγματευτική δύναμη για το χρέος, πακέτο ανάπτυξης, λιγότερα/δικαιότερα μέτρα, για τα πάντα. Ψηφίζω ΝΑΙ, σε αυξήσεις στο ΦΠΑ, 100% προκαταβολή φόρου στις επιχειρήσεις, άμεση κατάργηση του ΕΚΑΣ, ρήτρα μηδενικού ελλείμματος που θα τσεκουρώσει τις συντάξεις, φορολογικά βάρη όχι στους έχοντες αλλά στους αδύνατους. Πέραν τούτων, ενώ ζητάει από εμάς δεσμεύσεις μέχρι και το 2018, δεν γίνεται καμία αναφορά για ρύθμιση του χρέους και για πακέτο ανάπτυξης που είναι απολύτως κρίσιμης σημασίας.

Γιατί με το ΝΑΙ δεν εξασφαλίζω τα χρήματά μου στην Τράπεζα, ούτε τη ρύθμιση του χρέους. Μόλις πριν λίγες ημέρες υπήρξε γερμανική πρόταση για εφάπαξ 10% κούρεμα καταθέσεων. Ο Ντάισελμπλουμ χθές δήλωσε “το ΔΝΤ κάνει λάθος για το χρέος”!όταν το ΔΝΤ ανακοίνωνε επίσημα ότι το ελληνικό ο χρέος χρειάζεται άμεσα 30% κούρεμα. Με το ΝΑΙ μου, λέω στον Ντάισελμπλουμ: “συμφωνώ μαζί σου, δεν με πειράζει να μη μου ρυθμίσετε το χρέος. Για να μείνω στο ευρώ δέχομαι ό,τι πείτε”. Λέω στο Σόιμπλε: “Αν σε κάποια στιγμή σας βολεύει, εσάς δανειστές, κουρέψτε μου και τις καταθέσεις.”

Γιατί με το ΝΑΙ δεν εξασφαλίζω ούτε τη μη χρεοκοπία, ούτε την παραμονή μου στο ευρώ. Λέγοντας ΝΑΙ σε ένα πρόγραμμα υφεσιακό, ΧΩΡΙΣ ρητή εξασφάλιση ρύθμισης του χρέους και πακέτου ανάπτυξης, υποχρεωμένος σε εξωφρενικά υψηλά δημοσιονομικά πλεονάσματα, που απευθύνονται αποκλειστικά στην εξυπηρέτηση του χρέους, ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΣ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ. ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΥΣΙΕΣ ΧΑΜΕΝΕΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ (2018) ΠΑΛΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Νο 4 (2018-2022). ΩΣ ΠΟΤΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΟΛΙ;

Γιατί με το ΝΑΙ, προκαλώ άμεση πολιτική αστάθεια και ακυβερνησία που βλάπτει σοβαρά την προοπτική της οικονομίας. Στις εκλογές που αμέσως θα ακολουθήσουν, πιθανότατα δεν θα σχηματίζεται αυτοδύναμη κυβέρνηση. Ποιος θα αναλάβει να διαχειριστεί το ΝΑΙ; Μία οικουμενική κυβέρνηση; Εάν καταφέρει μετά από χρόνο να σχηματιστεί πόσο σταθερή θα είναι αυτή και πόσο θα αντέξει; Με αστάθεια και αβεβαιότητα, πώς και πότε θα έρθουν επενδύσεις; Πώς και πότε θα γυρίσουμε στις “αγορές” ώστε να σταθούμε στα πόδια μας;

Γιατί με το ΝΑΙ θα δω χαμογελαστές τις φάτσες τους, θα ακούσω τα “συγχαρητήρια” από τον Σόιμπλε, τον Ντάισελμπλουμ, τον Γιούνγκερ, τον Τουσκ και όλους αυτούς που τόσο καιρό με υβρίζουν, μου κουνούν το δάκτυλο και με εμπαίζουν. Πόσο ταπεινωμένος θα αισθανθώ τότε; Μήπως, πω “Θεέ μου, τι πήγα και έκανα;”

Γιατί κάθε χρόνο την 28 Οκτωβρίου και την 25η Μαρτίου όταν θα ακούω “Τιμή και Δόξα στους προγόνους μας που δεν φοβήθηκαν τους ισχυρούς και είπαν ΟΧΙ στη σκλαβιά” θα σκύβω το κεφάλι. Γιατί, ό,τι και να συμβεί, μέχρι τέλους της ζωής μου δεν θα μπορώ να πω στα παιδιά και στα εγγόνια μου, ότι και εγώ ήμουν από αυτούς που είπαν ΟΧΙ! ΟΧΙ στη σκλαβιά του Σόιμπλε, του Ντάισεμπλουμ, της Μέρκελ. ΟΧΙ στους βιαστές του λαού μου.

Γιατί, αν πω ΝΑΙ θα τους δώσω το απόλυτο δικαίωμα να συνεχίζουν να με “σκίζουν” εις το διηνεκές, όπως νομοτελειακά συμβαίνει σε κάθε έναν που σκύβει από φόβο το κεφάλι.


ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΖΩ ΟΧΙ:

ΟΧΙ, γιατί δεν τρώω το παραμύθι ότι η ψήφος μου αφορά ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο ευρώ ή στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Διαβάζω το ψηφοδέλτιο και βλέπω ότι πουθενά δεν υπάρχει αυτό το ερώτημα. Ψηφίζω με τη λογική και την καρδιά μου για το ποια είναι η γνώμη μου για ένα πρόγραμμα της λογικής των δανειστών: ΥΦΕΣΙΑΚΟ, ΣΚΛΗΡΑ & ΑΔΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΕ ΒΑΡΕΛΙ ΔΙΧΩΣ ΠΑΤΟ, ΑΔΙΕΞΟΔΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΧΙ, ΟΧΙ ΟΧΙ σας το επιστρέφω γιατί δεν θα με υποχρεώσετε με εκβιασμούς και ψευτοδιλήμματα να βιάσω τη λογική και την ψυχή μου και να συμφωνήσω με το παράλογο!

ΟΧΙ, γιατί ενώ δεν έχω πρόβλημα να κάνω και εγώ θυσίες για να αναστηθεί η χώρα μου, αλλά δεν είμαι τόσο τρελός ώστε ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΣΚΟΠΕΣ ΘΥΣΙΕΣ. Δεν είμαι δε και τόσο ανόητος ή ανάλγητος ώστε να δέχομαι να φορτώνονται οι θυσίες συνεχώς στους μικρούς και μεσαίους και ποτέ στους ισχυρότερους!

ΟΧΙ, γιατί μόνο έτσι δηλώνω ξεκάθαρα ότι δεν συνθηκολογώ. Δηλώνω ΡΗΤΑ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό, στους δανειστές αλλά και στην παρούσα ή όποια άλλη κυβέρνηση του τόπου μου, ότι ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ αυτό ή οποιαδήποτε ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΤΗ ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΞΟΔΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ.

ΟΧΙ, γιατί δεν δέχομαι να διατηρούμαι έντεχνα και επίτηδες σε καθεστώς ομηρίας εις το διηνεκές ώστε να λεηλατηθεί η χώρα μου και εγώ να είμαι αιωνίως σκλάβος. Αποδέχομαι μόνον την εύλογη απαίτηση των δανειστών να εξασφαλίσουν τα χρήματά τους σε όποιο κομμάτι του χρέους κριθεί νόμιμο σύμφωνα με αντικειμενικές & διεθνώς αναγνωρισμένες διαδικασίες ακόμα και εάν αυτό είναι το 100%. Απαιτώ όμως και οι δανειστές να αναγνωρίσουν τις ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ που αυτή τη στιγμή αδυνατούμε να πληρώσουμε τα χρέη μας, γιατί με την ύφεση που προκάλεσε το ΛΑΘΟΣ πρόγραμμα που μας επέβαλέ το ΔΝΤ και μετά το εγκηματικό PSI, πέραν της ανθρωπιστικής κρίσης, ανέβασε το χρέος μου από το 115% στο 180% του ΑΕΠ και είμαι ακόμα αποκλεισμένος από τις αγορές. Κατόπιν τούτων, είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΣ να ΑΠΑΙΤΩ α) λογιστικό έλεγχο και β) αναδιάρθρωση των δανειακών μου υποχρεώσεων.

ΟΧΙ, γιατί απορρίπτω με αγανάκτηση τις ταπεινωτικές και αντιδημοκρατικές επεμβάσεις των ξένων που προσπαθούν να επιβάλουν τις δικές τους ερμηνείες στο τι αποφασίζω την Κυριακή, που προσπαθούν να με εκφοβίσουν και να με εκβιάσουν. Ποτέ δεν έχουν γίνει τόσο βάναυσες παρεμβάσεις σε έναν ευρωπαϊκό λαό σε δημοψήφισμα.

ΟΧΙ γιατί δε θέλω μια Ευρώπη των δανειστών-δανειζομένων. Θέλω μια Ευρώπη της αλληλεγγύης και των λαών, όπως ακριβώς θεμελιώθηκε. Ακόμα και εάν αυτό είναι ουτοπία, αφού όμως με ρωτούν, ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ. Ακόμα και εάν αυτοί με αγνοήσουν.

ΟΧΙ, γιατί δεν τρώω το παραμύθι ότι δεν υπάρχει εναλλακτικός δρόμος. Τότε, γιατί απέρριψαν τα μέτρα φορολόγησης των μεγάλων επιχειρήσεων και του τζόγου ως “υφεσιακά”; Οι περικοπές μισθών και συντάξεων είναι “αναπτυξιακά”;

ΟΧΙ γιατί θυμάμαι τους προγόνους μου και ότι η πατρίδα μου ποτέ δεν πήγε μπροστά χάρη στα "ναι". Θυμάμαι την Κύπρο και τον Τάσο Παπαδόπουλο και όλες τις απειλές που εκτόξευαν οι περισσότεροι τότε εναντίον των Κυπρίων, εάν τολμήσουν και ψηφίσουν ΟΧΙ στο σχέδιο ΑΝΑΝ.

ΟΧΙ, γιατί δεν είμαι τόσο μόνος όσο θέλουν να πιστεύω. Υπάρχει ένα διογκούμενο κύμα αγανάκτησης για τις πολιτικές της ΕΕ σε όλη την Ευρώπη και ένα κύμα συμπαράστασης στους Έλληνες.

ΟΧΙ, γιατί δεν φοβάμαι την αυριανή ημέρα. Το ΟΧΙ μου σε ένα πρόγραμμα που ΟΛΟΙ αναγνωρίζουν ότι είναι άδικο και “δεν βγαίνει”, δεν δίνει σε κανέναν ούτε νομικό, ούτε πολιτικό, ούτε ηθικό πάτημα να μου προκαλέσει οικονομική ασφυξία. Πιστεύω ότι δεν συμφέρει σε κανέναν για το ΦΠΑ, το ΕΚΑΣ και λίγα δις να κάνει άνω κάτω όλο το ευρωπαϊκό οικοδόμημα. Για αυτό πιστεύω ότι δεν θα το κάνει. Αν πράγματι δεν μπλοφάρει και τον συμφέρει να το κάνει, τότε το δικό μου ΝΑΙ δεν θα τον σταματήσει.

ΟΧΙ, γιατί θέλω να αισθάνομαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που σαν Έλληνας δεν έσκυψα το κεφάλι στο ΑΔΙΚΟ, στο ΨΕΜΑ, στο ΠΑΡΑΛΟΓΟ και στις ΑΠΕΙΛΕΣ. http://www.ksipnistere.com/2015/07/blog-post_188.html


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook