27.3.16

Ένας στους 2 εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα αμοίβεται με μισθό κάτω από 800 ευρώ.


- Περίπου 1.200.000 εργαζόμενοι πληρώνονται με...
καθυστέρηση 3 έως 12 μηνών.
- Οι προσλήψεις για μερική απασχόληση αυξήθηκαν την τελευταία πενταετία κατά 329% και της εκ περιτροπής εργασίας κατά 707%.
- Γύρω στο 1,5 εκατομμύριο δουλεύουν με "μαύρα".
- 907 χιλιάδες άνεργοι δεν λαμβάνουν κανένα επίδομα.
Ξαναπέστε μου ότι τα προγράμματα των μνημονίων έχουν ως στόχο τις "μεταρρυθμίσεις". Ξαναπέστε μου για το πώς τα "φάγαμε μαζί". Ξαναπέστε μου ότι δεν είναι ανηλεής, ξεδιάντροπη και αδιάκοπη ταξική επίθεση αυτό που συμβαίνει επί χρόνια. Ξαναπέστε μου ότι δεν υπάρχει κανένας στόχος να δημιουργηθεί μια εξαθλιωμένη εργατική τάξη, που θα παρακαλάει για ένα ξεροκόμματο. Ξαναπέστε μου για "ευελιξία στην αγορά εργασίας" ως μέσο ανάπτυξης.

(Στοίχεια του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook