21.10.16

Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα,ότι ανεβήκαμε Κυβέρνηση-πολίτες πάνω στον θρυλικό Τιτανικό και χορεύουμε το τελευταίο Ταγκό.

Ο λαός όμως θα τους βυθίσει και θα τους στείλει στον πάτο !.


Σε μια χώρα πού άλλοι επιμένουν πώς το πρόβλημα είναι καθαρά πολιτικό.
Σε μια χώρα που μερικοί λένε πώς το πρόβλημα είναι οικονομικό.
Σε μια...
χώρα που άλλοι πάλι, ισχυρίζονται πώς το πρόβλημα είναι κοινωνικό και ταξικό.
ΛΕΜΕ :πώς όσα και αν ισχύουν από τα παραπάνω, τα θεωρούμε γεννήματα της μίας και μοναδικής γενεσιουργούς αιτίας, όπου σ’ αυτήν την χώρα ως Έθνος, χάσαμε τα πάντα και αφεθήκαμε στο έλεος των δολοφόνων Κυβερνώντων και τοκογλύφων !
Πρέπει να ενσκύψουμε βαθιά μέσα μας και να διορθώσουμε τα δικά μας κακώς κείμενα πριν ασχοληθούμε με τούς άλλους.
ΦΡΟΝΟΥΜΕ ΟΤΙ:
Σε αυτήν την Χώρα, πού με αίμα και αγώνα ακόμα στέκεται και πρέπει να στέκεται περήφανα στα πόδια της.
Σε αυτήν την Χώρα, που μας παραδόθηκε από τους παππούδες μας μεγαλύτερη από όσο “κάποιοι” μεθοδεύουν να παραδώσουμε στα παιδιά μας, (αν και δεν σκοπεύουν να μείνει κάτι να παραδώσουμε).
Σε αυτήν την Χώρα που αντί να ζητάει ελεημοσύνη, μπορεί να “ταΐσει”΄ και ταΐζει όλη την Ευρώπη.
Σε αυτήν την Χώρα, πού έδωσε στην Οικουμένη τα φώτα του Πολιτισμού, και που πάλι “κάποιοι” επιμένουν να σβήσουν τα δικά της.
Σε αυτήν την Χώρα, πού η λέξη Πολίτης δεν σημαίνει το φράγκικο “ υπήκοος” αλλά Ελεύθερος Άνθρωπος.
Σε αυτήν την Χώρα, που η έννοια ΣΥΝΤΑΓΜΑ, έμεινε να θυμίζει μόνο το σημείο του ραντεβού των συλλαλητηρίων, διαμαρτυριών και διαδηλώσεων .
Σε αυτήν την Χώρα, που στερούμαστε την χαρά της δημιουργίας, γιατί αφεθήκαμε στο έλεος της πλουτοκρατίας και μας έμαθαν μόνο να αγοράζουμε.
Σε αυτήν την Χώρα που οι Άνθρωποί της αυτοκτονούν και κυκλοφορούν πλέον σκυφτοί, μελαγχολικοί και κατατονικοί και όσα άλλα θα μπορούσε να πει κανείς……
ΛΕΜΕ:.
Με λίγα λόγια και σταράτα: Φτάνει, μέχρι εδώ !!!
Εγώ είμαι η Ελλάδα….
Εγώ είμαι η έννοια Πατρίδα…..
Εγώ είμαι Το Σύνταγμα και οι Νόμοι της….
Εγώ είμαι το Κράτος….
Εγώ είμαι ο νόμιμος κληρονόμος της Γης των Προγόνων μου …
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :
Την επανάκτηση της Ελληνικής ΓΗΣ , του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ , τής ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ και τής Ελληνικής ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΣ!!!
Αρχίζουμε αγώνα ανένδοτο, ξεκινώντας πρώτα μέσα από τις δικές μας τάξεις και το δικό μας ανθρώπινο δυναμικό, με στόχο την Δημοκρατική Σύμπραξη του Έθνους των Ελλήνων.
Πρέπει να πιάσουμε και πάλι τα κουπιά της Ελλάδας, να την αγκαλιάσουμε και πάλι, να την φέρουμε κοντύτερα προς εμάς.
Έχουμε ακόμα το Όραμα! Έχουμε ακόμα ελπίδα Έχουμε ακόμα την Γνώση, την Βούληση, την Δύναμη…
Ο δρόμος πλέων είναι μονόδρομος δεν έχουμε κάτι άλλο ..
Δεν θα πιάσει τον πάτο ο Ελληνικος λαός !!
Κωσταντινιά Ντέμου “ Μακεδόνισσα “₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
 http://www.triklopodia.gr/


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook