8.6.11

Το βίντεο του απολογισμού της 20μηνης θητείας της Κυβέρνησης.(2video)

Το παρακάτω βίντεο αποτελεί εσωτερική παραγωγή του Γραφείου του Πρωθυπουργού. Δείτε το και βγάλτε τα συμπεράσματά σας...

Η παρακάτω απάντηση τα...
λέει όλα και θα πρέπει αν μη τι άλλο να τη λάβει σοβαρά υποψή του ο πρωθυπουργός, οι υπουργοί και γενικότερα οι....
συνεργάτες του:

Σίγουρα όλα αυτά έγιναν. Και είμαι ένθερμα υπέρ της αλλαγής νοοτροπίας και του εξορθολογισμού του Δημοσίου. Ωστόσο, έχω να πω πως τα πράγματα στη χώρα μόνο αισιόδοξα δεν είναι. Τα πάντα ασφυκτιούν στην προσπάθεια εξόδου από την κρίση. Η κοινωνία, το εμπόριο, η εκπαίδευση, η υγεία. Λυπάμαι που το λέω, αλλά δεν πρόκειται στα 21 μου να πληρώσω εγώ για τα λάθη χιλιάδων, πολιτικών και πολιτών. Το μόνο που θέλω είναι να πάρω το πτυχίο μου και να φύγω. Για κάπου που μπορώ να κάνω όνειρα. Ένας ΠΑΣΟΚος...

Επειδή όμως τα κορόιδα δεν υπάρχουν πια, τους πάτησε η ΤΡΟΙΚΑ δείτε παρακάτω το βίντεο, όπως θα έπρεπε να ήταν:


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook