10.9.13

ΣΟΚ: Η Ελένη Ράντου πάσχει από…

dinatosinfo0
Η Ελένη Ράντου εξομολογείται πως ...


“Έχω βιώσει την κατάθλιψη και ακόμα την παλεύω” και δηλώνει ότι η ασθένεια αυτή δεν είναι γρίπη για να περάσει.

“Η κατάθλιψη είναι μία κακή και ύπουλη ασθένεια, γιατί συνήθως δεν έχει βάση” τονίζει η Ελένη. “Ναι, έχω βιώσει την κατάθλιψη και ακόμα την παλεύω. Δεν είναι γρίπη για να περάσει...

Η κατάθλιψη δε σε επισκέπτεται όταν η αιτία είναι προφανής.
Αφήνει όμως ωριμότητα, σε κάνει να σκέφτεσαι πολύ και να γράφεις εξαιρετικά! Μια μεγάλη αγωνία, μάλιστα είναι όταν προσπαθεί κανείς να τη συντηρήσει γιατί μέσα από αυτή παίρνει πράγματα.

Εμείς οι καλλιτέχνες, καμιά φορά, δημιουργούμε μόνοι μας τη φυλακή μας”, λέει χαρακτηριστικά η ηθοποιός στο περιοδικό “Εγώ”. Η Ελένη ισχυρίζεται ότι είναι μοναχικό άτομο, αλλά δεν μπορεί με τίποτε τη μοναξιά!

“Χωρίς επικοινωνία μπορεί να τρελαθώ. Είμαι βαθιά μοναχική, αλλά δεν μπορώ τη μοναξιά. Θέλω να γίνεται φασαρία γύρω μου, ακόμα κι αν εγώ δε συμμετέχω σ” αυτή”...
dinatosinfo0http://www.mychannel.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook