30.3.11

Η Beyonce απέλυσε τον πατέρα της!

Στο... ταμείο ανεργίας μπαίνει πλέον ο πατέρας της Beyonce, Mathew Knowles, αφού η κόρη του ανακοίνωσε την Τρίτη (29/3) πως έπαψε να είναι πλέον μάνατζερ της.
Κάνε παιδιά να...
δεις καλό, λέει μια παροιμία, η οποία στην περίπτωση της τραγουδίστριας επιβεβαιώνεται πανηγυρικά.
Η Beyonce ανακοίνωσε τα εξής:
“Πλέον ο πατέρας μου δεν είναι πια μάνατζερ μου. Τραβάμε διαφορετικούς δρόμους από δω και πέρα, αλλά... μόνο σε επαγγελματικό επίπεδο. Είναι ο πατέρας μου και τον αγαπώ βαθιά. Είμαι πραγματικά ευγνώμων για ότι μου έχει διδάξει”.
Από την άλλη, ο μπαμπάς έβγαλε τη δική του ανακοίνωση:
“Κάναμε σπουδαία πράγματα μαζί και ξέρω ότι θα συνεχίσει να κατακτά το χώρο της μουσικής και της ψυχαγωγίας. Η δουλειά είναι δουλειά και η οικογένεια οικογένεια. Αγαπώ την κόρη μου και είμαι περήφανος για όλα αυτά που έχει καταφέρει”.
Πηγή:cosmo.gr
http://alepounews.blogspot.com/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook