10.8.13

Η γυναίκα που είναι παντρεμένη με 5 αδέρφια!

dinatosinfo 
«Ολοι κάνουμε σeξ μαζί της, αλλά δεν ζηλεύω, είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια.»
Ετσι λέει ο πρώτος σύζυγος της Ινδής Rajo Verma, η οποία έχει παντρευτεί με πέντε αδέρφια, έχει κάνει ένα παιδάκι και φυσικά δεν ξέρει με ποιόν...


Κάθε βράδυ η Rajo κοιμάται ξεχωριστά με έναν από τους αδελφούς, αφού αυτό απαιτεί η αρχαία παράδοση της πολυανδρίας στην Ινδία.

«Στην αρχή ένιωθα κάπως αμήχανα» λέει η Rajo σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα The Sun, «αλλά δεν ξεχωρίζω κανέναν από τους πέντε».

Η 21χρονη γυναίκα αρχικά παντρεύτηκε τον Guddu πριν τέσσερα χρόνια. Και ύστερα με τη σειρά έγινε γυναίκα του Baiju, του Sant Ram, του Gopal και του Dinesh. Ο Baiju είναι ο μεγαλύτερος (32 χρονών) και ο Dinesh είναι ο νεότερος (19 χρονών). Και οι επτά ζουν σε ένα δωμάτιο στο Dehradun.

Επίσημος σύζυγος της Rajo είναι μόνο ο Guddu, όμως το έθιμο λέει ότι και τα υπόλοιπα αδέλφια πρέπει να συμπεριφέρονται ουσιαστικά ως σύζυγοι: «Τη θεωρώ γυναίκα μου και κοιμάμαι μαζί της όπως και τα υπόλοιπα αδέλφια μου», λέει Baiju, «Η Rajo κάνει τις δουλειές του σπιτιού και φροντίζει το μωρό ενώ οι άντρες πηγαίνουν στη δουλειά».

Πάντως όλα αυτά δεν φαίνονται και τόσο παράξενα στην Rajo: «Και η μητέρα μου είχε παντρευτεί με τρία αδέλφια, έτσι όταν παντρεύτηκα και εγώ έπρεπε να τους δεχτώ όλους ως άντρες μου. Κοιμάμαι με τον καθένα με τη σειρά. Στο δωμάτιο δεν έχουμε κρεβάτια, απλώς έχουμε πολλές κουβέρτες στο πάτωμα».

Οσο για το πως είναι να ζεις σε ένα σπίτι με 5 άντρες, η Rajo λέει:

«Σε σχέση με άλλες γυναίκες εγώ παίρνω περισσότερη αγάπη και προσοχή από τους άντρες μου».

Φωτογραφίες: SHARIQ ALLAQABAND/COVER ASIA PRESS

dinatosinfo

dinatosinfo0

dinatosinfo111b
http://69magazine.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook