16.5.11

Φοβήθηκα να καταγγείλω απόπειρα βιασμού από τον Στρος-Καν!

«Φοβήθηκα να καταγγείλω απόπειρα βιασμού από τον Στρος-Καν»Μια γαλλίδα συγγραφέας και δημοσιογράφος, η Τριστάν Μπανόν, η οποία υποστηρίζει ότι είχε δεχθεί...

το 2002 σεξουαλική επίθεση από τον Ντομινίκ Στρος-Καν, εξετάζει το ενδεχόμενο να υποβάλει μήνυση, ανακοίνωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο ο δικηγόρος της, ο Νταβίντ Κουμπί.


Η Τριστάν Μπανόν, μια μυθιστοριογράφος και δημοσιογράφος ηλικίας 31 ετών, είχε αφηγηθεί το...
Φεβρουάριο του 2007 σε τηλεοπτική εκπομπή ότι είχε δεχθεί σεξουαλική επίθεση από τον Στρος-Καν.

Την εποχή εκείνη «η Τριστάν είχε αποθαρρυνθεί από τη μητέρα της να καταθέσει μήνυση. Η μητέρα της είναι η Αν Μανσουρέ, περιφερειακή σύμβουλος του Σοσιαλιστικού Κόμματος για τη δυτική Γαλλία», διευκρίνισε ο Κουμπί.

«Η Τριστάν είχε αισθανθεί όλα αυτά ως πιέσεις. Ήταν λίγο μόνη. Είναι λίγο τρομακτικό να είσαι αντιμέτωπος με κάποιον όπως ο DSK και το περιβάλλον του», πρόσθεσε ο δικηγόρος.

Στην τηλεοπτική εκπομπή του 2007, η Μπανόν είχε δηλώσει: «Εγώ τα πήγα πολύ άσχημα με τον (μπιπ), έναν χιμπαντζή σε έξαψη».

Η νεαρή γυναίκα διηγήθηκε στη συνέχεια ότι συνάντησε τον DSK στο πλαίσιο της προετοιμασίας ενός βιβλίου, κατά την οποία ζητούσε από πολιτικούς να της αφηγηθούν μερικές από τις αποτυχίες τους.

«Μου πρότεινε να συναντηθούμε, μου έδωσε μια διεύθυνση την οποία δεν γνώριζα (...) Εκεί, έκλεισε ευγενικά την πόρτα. Έβγαλα αμέσως το μαγνητόφωνο για να ηχογραφήσω. Ήθελε να του κρατάω το χέρι για να απαντάει επειδή, όπως μου είπε, "δεν θα τα καταφέρω αν δεν μου κρατάτε το χέρι". Και μετά, από το χέρι, πέρασε στο μπράτσο και μετά πήρε λίγο μακρύτερα. Αμέσως σταμάτησα», είχε αφηγηθεί η μυθιστοριογράφος.

«Μετά, η υπόθεση τελείωσε πολύ άσχημα. Καταλήξαμε να χτυπιόμαστε, τελείωσε πολύ-πολύ βίαια. Παλέψαμε στο πάτωμα (...) Εγώ έριξα κλωτσιές. Μου ξεκούμπωσε το σουτιέν, προσπάθησε να ανοίξει το τζιν μου», είχε πει ακόμη η Τριστάν Μπανόν.

«Όταν παλεύαμε, του είπα τη λέξη "βιασμός" για να τον τρομάξω, αλλά δεν φοβήθηκε καθόλου», σύμφωνα με τη δημοσιογράφο, η οποία είχε πει τότε ότι έφτασε να φτιάξει "ένα φάκελο και να δει ένα πολύ γνωστό δικηγόρο για το θέμα".

«Δεν τόλμησα να προχωρήσω μέχρι τέλους, δεν ήθελα να είμαι ως το τέλος της ζωής μου 'το κορίτσι που είχε ένα πρόβλημα μ' έναν πολιτικό», είχε καταλήξει το 2007 η Τριστάν Μπανόν.

Το 2006, στο βιβλίο τους «Sexus politicus» με θέμα τη σεξουαλικότητα των πολιτικών αξιωματούχων, οι δημοσιογράφοι Κριστόφ Ντελουάρ και Κριστόφ Ντιμπουά είχαν αφιερώσει ένα κεφάλαιο στον DSK και επικαλούνταν την περίπτωση της Τριστάν Μπανόν, χωρίς να την κατονομάζουν.
http://www.newpost.gr/


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψη σας και ότι θέλετε χωρίς ύβρεις.

Συνολικές προβολές σελίδας

facebook